news

Projekt będzie trwał 3 miesiące. Jego celem jest zwiększenie użyteczności serwisu Superfoto.pl przez przeprojektowanie ścieżek poruszania się użytkowników oraz odświeżenie wyglądu.


"W ciągu ostatnich dwóch lat mocno zmienił się profil zamawianych w Superfoto.pl produktów. W dużej części nie są to już odbitki, tylko fotoksiążki, kubki i inne foto gadżety. Nasz serwis internetowy był zoptymalizowany pod kątem zamawiania odbitek. Teraz chcemy dostosować go do nowych oczekiwań klientów, ułatwić zamawianie nowych rodzajów produktów i uporządkować sposób prezentacji naszej oferty. Chcemy też lepiej docierać do klientów z informacjami o nowych produktach i promocjach." - Maciej Orzechowski, CEO Superfoto.pl


Duża część zadania to prace projektowe i testy/badania użyteczności, prowadzone przy wykorzystaniu makiet serwisu.


Mamy nadzieję, że pierwsze statystyki zachowań użytkowników w odświeżonym Superfoto.pl potwierdzą sensowność zaproponowanych przez BOFHnet nowych rozwiązań!

147_small