news
Projekt będzie trwał 3 miesiące. Jego celem jest zwiększenie użyteczności serwisu Superfoto.pl przez przeprojektowanie ścieżek poruszania się użytkowników oraz odświeżenie wyglądu.
"W ciągu ostatnich dwóch lat mocno zmienił się profil zamawianych w
Superfoto.pl produktów. W dużej części nie są to już odbitki, tylko
fotoksiążki, kubki i inne foto gadżety. Nasz serwis internetowy był
zoptymalizowany pod kątem zamawiania odbitek. Teraz chcemy dostosować go
do nowych oczekiwań klientów, ułatwić zamawianie nowych rodzajów
produktów i uporządkować sposób prezentacji naszej oferty. Chcemy też
lepiej docierać do klientów z informacjami o nowych produktach i
promocjach." - Maciej Orzechowski, CEO Superfoto.pl
Duża część zadania to prace projektowe i testy/badania użyteczności,
prowadzone przy wykorzystaniu makiet serwisu.
Mamy nadzieję, że pierwsze statystyki zachowań użytkowników w
odświeżonym Superfoto.pl potwierdzą sensowność zaproponowanych przez
BOFHnet nowych rozwiązań!