portfolio
Honda Poland Sp. z o.o.Technologie:
Zakres odpowiedzialności: wykonanie dedykowanego narzędzia CMS, wykonanie warstwy prezentacji, wprowadzenie danych, wdrożenie, utrzymanie. Zespół: 4 osoby |
Serwis internetowy (samochody, motocykle), zbudowany w oparciu o własny system zarządzania treścią. Najważniejsze elementy:
- możliwość zarządzania (wspólne bazy danych i fragmenty prezentacji) witrynami całej sieci dealerskiej przez redaktora z HPL (Honda Poland),
- kreator logotypów komórkowych on-line, z możliwością przesłania na telefon użytkownika,
- dział prasowy dostępny tylko dla zarejestrowanych dziennikarzy,
- konfigurator akcesoriów samochodowych, synchronizowany z aplikacją do zarządzania akcesoriami HEU (Honda Europe).
- Portal ekstranetowy HPL do komunikacji z siecią dealerską.
- Sklep internetowy dla dealerów, z możliwością zamawiania materiałów marketingowych (obsługa logistyki zamówień i magazynu w zewnętrznym systemie).